tisdag 18 september 2007

Ett skott, ett mål, för MALMÖ!! (och ett förlåt)

Ja börjar me förlåtet, ja ber jättemycket om ursäkt för att ja inte har skrivit mina underbara bloggar på 2 matcher:( ja tänker inte göra de nu heller för att mitt minne e som en guldfisks:P



(deta kommer nog bli det kortaste inlägget hittils för mig)




Men matchen då.. matchen i sig va mycket underhållande och kul.. ja själv fick starta en sång:D


GE MIG ETT M!!!!!!


GE MIG ETT F!!!!!!


GE MIG ETT F!!!!!!



VA BLI DE?!?!?!?!?!?!


MFF!!!!!!!!!



den startade ja:D


men ändå.. ja tyckte matchen va malmös hela matchen. malmö började me en frispark efter 33 sek. efter typ 2 min så sa domaren till örebros målvakt att han skulle sluta maska. sen gick matchen o malmös skappade chanser från kanterna tack vare babylon(babis) och Berra(berang). ja sa innan matchen att de här va Ola och Babylons match. o ja hade rätt.. ola spelade sin bästa match på ja vet inte hur länge. o babylon spelade bra han åsså.

Andra halvlek, malmö gör mål efter 3 min. De e, så klart, Babylon som kontrar på kanten, och spelar in mot mitten precis framför straffområddet. bollen går mot Junior, som springer förbi bollen så att den gå till Olala... han passar därefetr till Junior som springer förbvi målvakten och gör mål med yttersidan.

Sen händer de inte så mycket under andra halvlek, förutom att dom gjorde några byten, där i byttade Stören ÅkHärifrånby ut Berra, vilket ledde till buropp mot stören från publiken.


sen efter 90 min va de ett faktum.. MALMÖ FICK 3 POÄNG!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!!!


BABYLON<3







Tack för att ni lästa min blogg:=)



O tills vi möts igen, farväl o kör försiktigt:)



TIAS!!!!!!!




PS. inanför den röda markeringen e min halsduk:D DS.

Inga kommentarer: