söndag 26 augusti 2007

Tristess - Förtvivlan - Hopplöshet

Jo jag vet, Malmö, mitt kära himmelsblåa lag har spelat idag, men jag orkade inte titta på matchen. Jag tyckte det skulle vara bättre för mitt psyke att sätta mig i ödsligheten i min mammas sommarstuga och bara meditera..

Men resultaten och referaten lyckades smyga sig ut till denna "ödsliga" plats ändå. Va fan är det som händer??
Är det bara tur som gjorde att vi vann mot Halmstad? Var det bara ett lyckans ögonblick att vi lyckades trycka in två bollar mot BP?

Det här kan inte fortsätta.. NÄ tro inget annat,, jag kommer att vara på Himmaborgen nästan hemmamatch och heja som vanligt... Men den sanna glädjen var är den??
Jag vet vad vårt manifest säger, men jag måste ändå få säga.. Något måste hända, det är väl knappast lönt till denna säsong, men va fan vi ska väl inte vara ett mittenlag med Henkeborg framför oss i tabellen??

Just nu är jag bara deppig och vill inte tänka på MFF, men de finns där ändå.. Malmö FF är den grymmaste älskarinna man kan tänka sig.. Man fortsätter älskar även om man blir sviken gång på gång..

Nu ska jag nog gå och dra något gammalt över mig och hoppas att lite glädje kommer tillbaka till matchen mot Trellehulla..
Får ta massa djupa andetag för att klara av gliringarna på jobbet imorgon.. Vara beredd på gliringarna och pikarna från "SvarteKalle" på TAC..

suck.. dubbel suck.. trippelsuck...

Vi ses på himmaborgen

Inga kommentarer: